Завършва актьорско майсторство за драматичен театър в НАТФИЗ през 1986 г. в класа на проф. Димитрина Гюрова. Сред първите му театрални роли на професионална сцена са Пък в "Сън в лятна нощ" от Уилям Шекспир, Колесов в "Сбогуване през юни" от Александър Вампилов, Бриндсли Милър в "Черна комедия" от Питър Шафър, Анто в "Щуро племе" от Славе Македонски, Сганарел в "Дон Жуан" от Жан-Батист Молиер, Младоженецът в "Еснафска сватба" от Бертолт Брехт, Гари в "Шум зад кулисите" Майкъл Фрейн, Ру в "Едва се сдържам да не те убия" от Ксавие Дюранже. През 1992 е поканен и влиза в трупата на Народния театър "Иван Вазов", където сред най-важните му роли са Бухала в "Чичовци" от Иван Вазов, Соланио/Леонардо/Тубал/Балтазар/Стефано във "Венецианският търговец" и Ленъкс в "Макбет" от Уилям Шекспир, Уейн Хъдзън в "Пуканки" от Бен Елтън, , Електротехник в "Лари Томпсън" от Душан Ковачевич, Офицер в "Магбед" от Йожен Йонеско, персонажи във "Великият комбинатор" по Иля Илф и Евгений Петров, Офицер/Посетител на хана/Актьор в "Дон Кихот" по Мигел Сервантес, Скептичен господин в "Пигмалион" от Бърнард Шоу, Рендето/Лъва в "Сън в лятна нощ", Евангелист и мъдрец в "Както ви е угодно или Дванайсета нощ" и Бургундският княз в "Крал Лир" от Шекспир, Доктор в "Да си вземеш жена от село" от Уилям Уичърли, Д-р Гари в "Ах, този джаз!", Фипс в "Идеалният мъж" от Оскар Уайлд, Жак Мюрие в "Осъдени души" по Димитър Димов, Жевакин в "Женитба" от Николай В. Гогол, Ординарецът в "Крадецът на праскови" по Емилиян Станев, Тихол в “Майстори” от Рачо Стоянов, Бартоло в “Един безумен ден” от Пиер дьо Бомарше, Д-р Пингицър в “Тигърът” по Уилям Сароян, Харалампи Петрински във «Виновният» от Димитър Димов, Господин Дьолашом в “Среща в Санлис” от Жан Ануи и Учителят.
През този сезон на сцената на Народния театър “Иван Вазов” можете да гледате Стоян Пепеланов в"Идеалният мъж" от Оскар Уайлд, “Майстори” от Рачо Стоянов, "Крадецът на праскови" по Емилиян Станев, “Един безумен ден” от Пиер дьо Бомарше, “Виновният” от Димитър Димов, “Среща в Санлис” от Жан Ануи и в моноспектакъла “Даскал” на Жан Пиер Допан.